onsdag 9. november 2011

Pakkelapper ♥

Vi i Hjerteboden's Juleblogg har valgt oss pakkelapper som fellesprosjekt for november!
Og her kommer mine...
Det ble litt i hurten og sturten, 
så jeg tror jeg skal lage noen flere senere med litt mer pynt på!
Men ta turen innom Julebloggen, for der er det mange utrolig flotte pakkelapper fra de andre!!
Det ble to i denne omgang. Så mangler det bare "til" og "fra", og så gavene da. 
Har i motsetning til de andre ikke begynt for alvor med julehandelen...
Stemplene er fra Magnolia, og mini Star Tilda er kjøpt i Borås i høst.
Hjerteboden får snart inn mange mini stempler med de nye julestemplene i butikken,
så da må jeg nok lage noen fler;)
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

6 kommentarer:

Sandra sa...

Simply , but very nice to see
gr sandra

Kirsty sa...

Hi Simply stunning !! Fantastic idea !! Kitty ;0)

CraftyMoly sa...

WOW ! those are amazing ! Thanks for inspiration :)
hugs

mylkrafts sa...

So Pretty Camilla, you always inspires me!!!

Kajsa sa...

jättefina.. jag såg dessa stämplar och blev allt sugen..=)

Nicole sa...

Amazing as ever. Thanks for the inspiration!! XOXO Nicole