onsdag 12. oktober 2011

Tag til Monique ♥

Da jeg skulle møte min kjære DT-venn i Magnolia, Monique, for første gang, 
ville jeg gi henne en liten hilsen fra meg.
Og det ble denne tagen med Tilda with Ponytail fra Sweet Rainbow Collection 2011.
Jeg har sett Monique bruke motivet noen ganger, og tenkte at det kunne være en liten favoritt:)
Og ganske riktig, hun ble veldig glad, og fortalte meg at denne Tilda'en minnet henne om seg selv.
 Tilda er fargelagt med Distress Ink, refiller. 
Hud: Vintage Photo, Tattered Rose
Hår: Antique Linen, Walnut Stain
Topp: Walnut Stain, Black Soot
Jeans: Weathered Wood, Black Soot, Fryed Burlap
Sko: Black Soot, Fryed Burlap
Papirene er fra Pion Design. Og jeg har også brukt noen stempler fra Stempelglede her, som på tagen bak Tilda (En liten hilsen) og oppe på tagen (Carte Postale). 
Det runde poststempelet er kjøpt hos Papirloftet for lenge siden (jeg tror ikke de har det inne lenger).
Hjerteswirlen er en DooHickey dies fra Magnolia.
Tagen er stanset ut med en Tim Holtz die: Tags and Bookplates. Den er stanset ut med Kraft Kartong. 
Den store klokken er også laget med en Tim Holtz die -Weathered Clock. Begge er kjøpt hos Hjerteboden.
Jeg har stanset ut klokken med Bazzill-Vanilla. 
Deretter har jeg svertet kantene med Distress Ink Pad- Walnut Stain. Jeg bruker svampen Blending Tool fra Tim Holtz når jeg påfører sverte. Etter det påfører jeg litt Crackle Paint-Picket Fence over klokken.
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min,
og ha en herlig dag:)

9 kommentarer:

Eva Marie sa...

Jeg elsker tagene dine og hvordan du fargelegger motiv!
Så nyyyydelige <3
Jeg har liftet den forrige og linket tilbake til deg, håper det er greit!

Mandy's Magnolia cards sa...

i love you creation as always!!
hugs, mandy

Judith sa...

A beautiful tag you've made!
Very nice colors.

Greetz Judith

Jaimy sa...

You've made a beautiful tag!
I love it.

Greetings, Jaimy

Marijke sa...

I have seen the original........ it was soooooooo GORGEOUS!!!!
Big Hugs,
Marijke

Louise sa...

Wow! Lyckost hon är Monique ;) He,he,he! Underbara mönsterpapper och jag fullkomligen älskar stämplarna från Stempelglede du har använt på tagens topp. Fantastiskt söt Tilda som du målat till perfektion :)

Kramar!

Yvonne sa...

Wow, Camilla your tag is stunning!!
hugs Yvonne

yvon sa...

This is so gorgeous. Just love all your projects.
Hugs, Yvon

mylkrafts sa...

Love all the details. Very Beautiful!!!