lørdag 5. mars 2011

A Cupcake and a shaped Easel Card ♥

Jeg har vært så heldig å blitt spurt om å lage en "Påskespesial" hos That's Just So Cute ♥ 
Oppgaven min til dere er:
Bruk fargene lilla, rosa, grønn og gul og lag noe som ikke er firkantet.
♥♥♥
Her er hva jeg gjorde utav utfordringen:
Jeg har laget en Cupcake! Kjempemorsomt å lage:) Og ikke så vanskelig som jeg trodde. Jeg har fulgt en oppskrift på YouTube, som Tresa Black har laget. Du finner den her.
Alle stempler er fra Magnolia, og de lekre papirene er fra Maja Design og Fika kolleksjonen-Cheesecake.
Tilda er fargelagt med Distress Ink, reinkers. Den lillafargen jeg har brukt er en blanding av tattered rose, Aged Mahogany, Stormy Sky og Weathered Wood. Til hudfargen har jeg blandet Antique Linen, Tattered Rose og Vintage Photo. Da blir den litt lysere enn vanlig. Hår: Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain. Og hun her har fått rosa perler i ørene, det er perler fra KaiserCrafts.
Til cupcaken har jeg laget et matchende kort. Det er et staffelikort, der jeg har brukt Spellbinder Oval dies til å trykke ut formene.
Jeg har maskert Tilda sammen med gjerdet. Både motiv og tekst er fra Magnolia.
Bak Tilda har jeg litt bølgepapp og en fjær.
Bak bølgepappen har jeg festet blomstene.
Her er settet igjen:
Jeg gleder meg veldig til å se hva de talentfulle jentene i That's just so Cute har laget til utfordringen! Jeg er sikker på at det er utrolig flott!
Ta en tur innom That's just so Cute sin blogg og se selv! Og jeg håper at jeg har inspirert deg til å være med på utfordringen. Det er også noen premier å vinne;)
Tusen takk for at jeg fikk være gjest hos dere i TJSC♥
Ha en herlig dag!
Og i kveld kommer jeg tilbake med enda en post...!:)
Photobucket

4 kommentarer:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity sa...

Camilla it is gorgeous. I never have seen such a Cupcake. Beautiful. Certainly I will look by Tresa Zwart. Thank you.
Gr. Marja

Debbie Dolphin sa...

gorgeous Camilla xxx

Mandy's Magnolia cards sa...

woooow Camila!
verry beautiful!
have a nice weekend
greetings, Mandy

Debbie sa...

Camilla..This is just gorgeous!!! must have taken you quite a number of days to make this. How ever get this work of art is one lucky person.

Hugs
Debbie