søndag 2. januar 2011

Bryllupsinvitasjoner/Wedding invites

Godt nytt år!
Håper dere har hatt en fin romjul, og en koselig nyttårsfeiring!
Nå vil jeg vise dere hva jeg har pusslet på med utover høsten og fram til i dag.
Jeg fikk det ærefulle oppdraget å lage bryllupsinvitasjoner til bryllupet til fetteren min og kjæresten hans.
Jeg vil sende dem avgårde i morgen, så da gjorde jeg siste "finpussen" på dem i dag. Jeg holdt på å pakke dem ned i cellufanposer, da jeg kom på at jeg skulle jo tatt bilder av dem også, og vise i bloggen. Så som du ser så er noen allerede pakket ned. Men de er såpass like, så jeg trenger ikke å ta bilder av alle:)
Det var ikke så lett å få tak i Magnolia-papirene som jeg skulle bruke til invitasjonene, de var utsolgt overalt. Men heldigvis fikk jeg hjelp av min gode DT-venn Camilla, som fant dem i en svensk nettbutikk. Så hun bestilte papirene og sendte dem til meg! Tusen takk for god hjelp!!:)
Motivene er fra Magnolia sin Wedding Collection 2010. Jeg har fargelagt dem med Distress Ink-Refillers. De er stemplet på Canson 300g akvarellpapir, med Archival Ink-Jet Black.
Metallhjørnet over motivet er fra Kort og Godt, og er malt med Crackle Paint-Picket fence.
Bokstavklistremerkene er fra Making Memories.
Alle papirene er svertet med Distress Ink.Walnut Stain og sydd med symaskin.
Glitterhjertet er fra et Clipboard ark fra Melissa Frances. Jeg har limt på tyll i fargen Vanilla på hjertet, og videre festet på blomsterbær og Wild Roses (hvite).
Her ser du "lasset" med kort:) Tilsammen 16 stk. Jeg har brukt en Magnolia Doo Hickey Tilda Lace her også.
Blomster og kjolen til Tilda er påført Stickles-Star Dust, og på blomstene Tilda holder har jeg påført Crackle Accents.
Tusen takk for at du besøker bloggen min, og ha en fin kveld!:)
Photobucket

14 kommentarer:

Maritha sa...

OJ VILKA KORT!!! Och vilket jobb att göra alla dessa....jösses!! =) Såååå snygga och jag blir alldeles matt av bara tanken på att få till så många.....=)

Kram Maritha

Thea sa...

Ze zijn schitterend ;):)

Gr Thea

Debbie sa...

OMG!!! I am at a total loss for words. These are stunning, Your cousin is one lucky person to have you hand make every invitation, each and every one of them is a work of art. So much detail and love went into them and it shows.

Hugs
Debbie

tanja sa...

oo what great invitation cards
hugs tanja

Hege sa...

Fine innbydelser!!
Sånt tar tid.. har selv laget 45 stk til mitt eget bryllup, og valgte derfor ikke noe med fargelegging og sånt !!

Hun blir sikkert kjempefornøyd med dem :)

Klem

Lydia sa...

What a great job! The cards are beautiful. I like the lay-out and the glitter details. Hope the wedding will be just as nice as your cards.
Wishing you all the best for 2011!

Greetings,
Lydia

Kjersti sa...

JØSS!!! Så flotte dei var! Og så mykje detaljar og arbeid på alle dei invitasjonane til saman. Heldige søskenbarn som får så flotte invitasjonar.
Flott inspirasjon til bryllaupskort, forresten! :-)

arjette sa...

Oooooohhhhh they are soooooo lovely!!!! What a beautifull cards you made, gorgeous!!!!!!!

gr. arjette.

Cordine sa...

Wow Camilla, they are gorgeous!
Hugs
Cordine

Karin sa...

Vilken lycka för både avsändaren och mottagarna av dessa vackra kort! Förstår att det ligger många timmars hantverk bakom detta, imponerande!

Brook sa...

Absolutely beautiful cards. Your cousin is lucky to have you do this as they will definitely be one of a kind.

Ann sa...

These invites are so beautiful, your cousin is so blessed to have you make these for him. I hope they are so appreciative. God Bless You, Rea

Yani sa...

The wedding invitations turned out beautifully! You did a wonderful job!

Mia sa...

Så vakre invitasjoner du har laget. Er helt stum av beundring :)

Mia