torsdag 9. september 2010

Tilda blows you away!:)

Her er jeg allerede tilbake med et nytt kort:) Og det er en ny Tilda fra Apples and Cherry kolleksjonen til Magnolia, som snart kommer i butikkene. Ser det er endel nettbutikker som har forsalg på dem.
Kortet er laget etter skissen hos Sketchy Colors denne uken. Syns jeg hadde grepet på skissen en stund, men er kanskje litt vanskelig å kjenne den igjen nå...
Tilda er fargelagt med Copics. Og jeg har fotografert alle fargene, som du kan se neders i posten.
Jeg har pyntet med blomster og blomsterbær fra Magnolia og Kort og Godt. Hjørneswirlen er fra Stempelglede.
Papirene er fra Magnolia. De er svertet med Distress Ink-Walnut Stain, og sydd med symaskin. Kort o Mania ønsker å se søm på kortet, så da er jeg med!:)
Og her kommer tusjene:
Da ønsker jeg deg en flott ettermiddag!! Og tusen takk for at du besøkte bloggen min:))
Photobucket

15 kommentarer:

Anonym sa...

So pretty! You create such lovely cards.
Hugs,
Carolyn

Louise sa...

Åh.....det här är bara såååå underbart :) Det finns nästan inte ord :) Jag tycker hon är så söt, den här lilla godingen och du har verkligen färglagt henne fantastiskt!
Dessutom är blommorna to die for. Så snyggt, Camilla ♥

chrissy xx sa...

It's Scrumptious!!LOve this Tilda.
Chrissyxx

Kari sa...

Å, så vakkert! Nydelig fargelagt. Du er en mester.

Kari :-)

Papirdilla sa...

Helt nydelig!!! Det var virkelig knallflotte farger på dette kortet. Og så mange herlige detaljer. Som alltid må jeg bare se og se og se....


Klem,
Hanne

Farina sa...

Camilla, this card ist also very nice. I love these colours an I love your card.

Greetings from Silvia

Cordine sa...

Camilla, it's absolutely gorgeous!
Hugs
Cordine

Marijke sa...

Hey Camilla,
Love this card!
Very beautiful coloured!
Bye,
Marijke

Kylie sa...

Absolutely gorgreous Camilla! Your colouring is beautiful and I love the lace. Beautiful!
Hugs
Kylie

Unknown sa...

Ow Camilla, everytime I visit your blog my jaw drops when I see your gorgeous creations! Your colouring on this card is again stunning. I was wondering what stamp you use in the corner of your Magnolia images? The effect is brilliant! *hugz*

MissBFashion sa...

Beautiful card!!!

Hugs.

**Sara de HC**

Alberto sa...

This new stamp is pretty!
The papers are sweet and the flowers and the embellishment are cute!

Hugs, Albert

Studio Wien-art sa...

Well, it is beautiful again. Those colors and materials: perfect.
Greetings, Corine (Wien-art)

Sueli Pinheiro sa...

Esta lindo, maravilhoso. Amei as cores!

TatkaI sa...

Камилла,ваши открытки бесподобны,всегда любуюсь ими,таких красивых я ещё нигде не видела