torsdag 15. juli 2010

VINNERE AV SOMMERUTFORDRINGEN!!

Da er tiden inne for å avsløre vinnerene av Sommerutfordringen min! Men aller først vil jeg si tusen takk for alle 20 (!!) bidragene som kom inn etter skissen min.
Du ser alle i "slid'en" her:

Jeg har virkelig kost meg med å besøke bloggene deres. Alle kortene er superflotte, og derfor deles det ut hele tre premier!
Det er broren min, Sjur Gudmund, som har fått jobben med å plukke ut tre vinnere. Og han har vært kjempeflink! Det tok litt tid å luke ut kortene ned til tre favoritter, og det var ganske jevnt mellom flere... Men han har sett på farger som han liker, på fargeleggingen og pyntingen.
Ja da er det ikke mere å vente på da!:)
*
*
*
Av de tre vinnerene var det dette kortet som stakk av med førsteplassen:
Gratulerer så masse Gry Beate!!!
***
Så var det andreplassen:
Gratulerer så masse til deg også Merete!!
***
Og til slutt tredjeplassen som går til dette kortet:
Gratulerer så masse Hanne!!
***
Send meg en e-post med adressene deres til cstoen@hotmail.com, så kommer premien i posten snart!:)
Photobucket

4 kommentarer:

Meretekj sa...

Tusen takk, Camilla og Sjur Gudmund:))
Jeg er veldig beæret over å ha vunnet 2. plassen i konkurransen:))

annes paperfun sa...

Gratulerer alle sammen!
Nyyydelige kort!

Gry-Beate sa...

Fy fela!!! Nå ble jeg kjempe glad!! Tusen takk skal dere ha!!

;0)Gry-Beate

Papirdilla sa...

Tusen takk til dere for 3.plassen! Kjempeglad for den:) Kom akkurat hjem fra Sverigetur til Borås og Magnoliabutikken. Ble kjempeoverrasket da jeg så at kortet mitt var på 3.plass.

Takk så mye igjen.

Klem,
Hanne