mandag 21. desember 2009

Lilla nissejente:)

Her er ennå et julekort med nisse-Tilda med hjertet, fra Magnolia. Jeg tror hun er fra 2007-julestemplene. Tror nesten brunt er fint kombinert med alle farger jeg:) Blir liksom så koselig... Men de vakre papirene fra Maja Design gjør masse de også da! Jeg har stemplet klatter i hjørnene med et lite stempel fra Stempelglede.
Under ser du noen detaljer... Rundeller med perler på, en gammeldags sikkerhetsnål, nøkkel, serviett (kjøpt hos Hobbyhimmelen) og blonder. Jeg har også brukt en borderpunch fra Martha Stewart. Og som vanlig litt glitterlim her og der (Star Dust).
Tilda er fargelagt med Distress Ink, refillers. Den brune stempelputen jeg bruker heter Archival Ink, Coffee. Det er samme merket som jeg stempler trykkene med, men da i fargen Jet Black.
Jeg har bare en dag igjen på jobb nå, så er det juleferie på meg også. Og i dag fikk jeg en koselig pakke i posten fra Magnolia:))) Noe som smaker godt;) Mmmm!
Ha en fin kveld!
Photobucket

5 kommentarer:

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, she s so wonderful! I love the colouring and the great details.
Hugs Jacqueline

Anonym sa...

Nydelig kort, Camilla! Kjempeflott!
Ville bare ønske deg en riktig GLEDELIG JUL & ALT GODT FOR DET NYE ÅRET!!

Tusen takk for all inspirasjon i 2009, lekkert kort og mange, søte magnolia-motiv!
Juleklemmer fra Hanna

Trudy sa...

Another beautiful card!
So gorgeous details and stunning colouring as always.
Hugs Trudy

Ying Pang, sa...

This is so beautiful and I love the details !! Merry Christmas to you Camilia!
Could you please send me your email address as I have something to talk to you :-))

hugs,
ying

Véro sa...

I love so much this cute little Tilda!The colors you chose are so nice!