torsdag 31. desember 2009

Tilda på roser

Her kommer mitt siste kort i år. Og jeg lover at det ikke bare skal bli rosa kort til neste år;)
Her har jeg brukt stempler fra jule og vinter kit'et til Magnolia. Der jeg har maskert sammen Tilda og rosebuketten. Jeg har mye glitter på kortet, både stickles (star dust) og Glimmermist (pearl). Mønsterark er fra Maja Design. Og jeg har fargelagt med Distress Ink refillers.
[Rammene på bildene er laget av Xtina]
Ja da gjenstår det bare å si GODT NYTT ÅR!!
Photobucket

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är....HELT OTROLIGT VACKERT!! Jag fattar inte hur du lyckas..Varenda gång jag kikar in här blir jag mer och mer berörd och imponerad!!
Den här gången tappade jag nästan talförmågan ;)
Stora applåder Camilla, du är enastående!

GOTT NYTT ÅR!
kram Louise

Chris sa...

Oh my goodness Camilla, this really is the most stunning card! Fabulous colours, colouring and I love all the gorgeous details that make your cards so special. Wishing you a very happy new year. Chris x

Christina C. sa...

This is absolutely gorgeous Camilla. I must admit that I did not like the winter set, but seeing your creation, I may change my mind.
Wishing you a happy and healthy New Year!

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Happy New Year Camilla!
Your card is so beautiful, super!
Hugs Jacqueline

Lillemor sa...

Holy days!!! You are killing me with your cards, it´s like walking into a fairytale visiting your blog! I want to thak you for all your lovely cards you show and for the inspiration you give...it´s amazing!
Happy New Year!!!//Lillemor

heidy sa...

Hi Camilla,
Love your work,its georgeous.
I became a follower of your blog.
Hugs Heidy

Ineke Original sa...

My personal favorite!

Unknown sa...

очень нежные,красивые работы!!!!!!!!