onsdag 22. oktober 2014

Devine Tilda ♥

Da er jeg tilbake med et lite julekort! 
Motivet er et nytt julestempel fra Magnolia og heter Devine Tilda.fra Magnolia sin kolleksjon Waiting for Christmas Collection 2014
Det er fargelagt med Distress Ink, re-inkers. 
Jeg har fått noen nye flotte dies fra Sizzix, og har brukt stearinlysene her. Kjempefine til julekort:) Banneren er også fra Sizzix.
Mønsterark er fra Pion Design.
Blomster og blomsterbær er fra Magnolia, og roser fra WOC. 
♥♥♥
Her er noen flere stempler fra samme kolleksjon (mine favoritter;))
Swirly Tilda

It's cold outside Tilda
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min! 

8 kommentarer:

Sharon sa...

This is beautiful Camilla. I love the adorable Tilda and such a gorgeous design. Love the candles.
Enjoy the rest of week.
Hugs Sharon. x

Patty O'Malley sa...

Beautiful card, Camilla! Tilda looks so sweet. I love the candles, banner and flowers. The new stamps are so pretty especially the "It's Cold Outside" Tilda.

Suzi Mac sa...

Such a beautiful creation Camilla, stunning layout with amazing details. Love it. Hugs Suzi

Tamara sa...

This one is gorgeous sweetie! Love your colouring and those candles!
Hugs, t.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

This is my favorite stamp from the new collection,
your card is divine like she
hugs Tamara

The Craft Bucket sa...

She is simply devine, love her. Waiting for my goodies to arrive! Love Jane x

Exclusively by Mel sa...

Oh how beautiful, I love seeing your work, you make the most devine cards!
I adore the new Tilda stamps, and I can't wait to colour this one.
Love, Mel. xxx

Unknown sa...

Hei Camilla , er det alltid en glede å se dine kreasjoner er en fryd for øyet !
Kan du fortelle meg hva som er merket av gode dør som danner kortet ditt ? Jeg kan ikke synes å finne til min forferdelse . Tusen takk og se deg snart !