torsdag 24. juli 2014

Birthday card for my little prince turning 1 year ♥

Motivet Baby Edwin er fra Magnolia, og er fargelagt med Distress Ink, re-inkers. Mest i fargen Weathered Wood, men også litt Frayed Burlap.
Poststemplene er fra Stempelglede, og det nede på skrivefeltet er fra platen som heter Post Card from Paris
Det blir ikke så mye tekst i dag, for jeg har det litt travelt:)
Men jeg håper du liker kortet mitt, og legg gjerne igjen en kommentar om du har tid og lyst, 
da blir jeg så glad! :)
 Både tall og bokstav er stanset ut fra Sissix dies. 
Mønsterarkene er fra Maja Design.





Og tilslutt et par bilder av jubilanten:
Her på ferie nå i sommer (veldig moro å gjemme seg bak solsengen:)).

Her fra 17. mai.
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ha en flott onsdag:)

7 kommentarer:

Mandy sa...

Stunning card Camilla, I love everything.
Happy Birthday to your little man, he is one gorgeous little fella :)
hugs
Mandy xxx

Cathy Lee sa...

Gorgeous card for Maximilian's first Birthday. He is precious, Camilla.
Hugz,
Cath

Anonym sa...

Så nydelig kort!! Og for en herlig gutt du har Camilla! Gratulerer igjen med ett-årsdagen hans :) <3

Patty O'Malley sa...

Beautiful card and such a handsome little boy, Camilla! Happy Birthday to him!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Congrats to your lovely boy
gorgeous card
hugs Tamara

Liz's creative corner sa...

Wow gorgeous card and your little boy is so adorable, hugs Liz xx

Ann Kristin sa...

Nyydelig kort, og gratulerer med dagen til gutten din! Kan jeg spørre om hvor man får kjøpt Langton papir? :)