tirsdag 10. mai 2011

Beautiful Tilda ♥

Her kommer et nytt kort med Beautiful Tilda fra Magnolia, og visst er hun nydelig:) Og så moro å fargelegge!
Her har jeg blandet fargene Faded Jeans og Black Soot sammen med Weathered Wood, for å få mer dybde i kjolen hennes. Og så har jeg brukt litt gult på vingene hennes, en farge jeg sjelden bruker. Men syntes det passet fint til henne. Og så masse Stickles-Star Dust as usual;)
Rundt kantene på motivet har jeg stemplet med swirler fra Stempelglede. 
Stempelet på tagen er også fra Stempelglede, og Just a Note kolleksjonen. Jeg har laget en liten lomme til tagen her. Den nydelige hjertecharmen har jeg kjøpt hos Hjerteboden. Ja egentlig så er vel nesten alt på kortet å få kjøpt hos Hjerteboden;), av både stempler, papirer og pynt.
Blant blomstene har jeg dekorert med en pennespiss fra Tim Holtz. Syns de var så koselige med ulike ord på, her står det Thoughts. Kant diesen med hjerter på er også fra Magnolia, en DooHickey die (som tagen).
Kortet er litt 3D i og med at jeg har satt et av panelene opp med 3D-puter.
Du ser det nok lettere på bildet under dette igjen.
Papirene er fra Melissa Frances, og sommerfuglen er fra Pion Design.
"Hempene" er stanset ut med en Word Window Punch, og jeg har festet på Hitch Fasteners her. 
Jeg har også festet litt osteklut bak motivet. Den er malt med litt Crackle Paint-Picket Fence. 
Papirene er svertet med Walnut Stain, og sydd med symaskin.
Her et nærbilde av blomsterpynten:)
Ha en flott ettermiddag og tusen takk for at du besøker bloggen min!

2 kommentarer:

Unknown sa...

So Pretty! Love this stamp. You did a beautiful, beautiful job as always!

Jill sa...

Så nydelig kort Camilla!
Supert med alle lagene, og fine hemper øverst :)
Blomstene dine er jo så fint sammensatt, og alt passer så nydelig sammen :)
Ha en god dag!
Klem fra Jill