mandag 21. mars 2011

Star Tilda ♥

Her er det andre julekortet mitt i mars:) Det begynner å bli vanskelig å finne motivasjon til å lage disse julekortene, har jo mye heller lyst til å lage vårlige kort!
Men da hjelper det med litt felles push,
med å lage Shakerkort! Ta en titt inn i Hjerteboden's Juleblogg for å se alle de flotte Shakerkortene!!♥
Papirene er fra Melissa Frances. Og Tilda fra Magnolia er fargelagt med Distress Ink, reinkers. På innsiden av gelantin-glasset har jeg stemplet rundt motivet med stempler fra Stempelglede-Vintage Garden.
Bak motivet har jeg festet et papir med gotisk skrift og tag fra Panduro, og en kakeserviett fra Hjerteboden.
Stjernene er stempler fra Magnolia, jeg har påført litt "snø":) Rundt på scallopen har jeg påført Liquid Pearls-white opal.
Kantpunchen med stjernene er fra Martha Stewart. Formene til å trykke ut motivet og rammen er fra Spellbinder og heter Petite Oval Large og Petite Scallop Oval.
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min,
og ha en fin uke!
"You make my day"
Photobucket

7 kommentarer:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity sa...

It never stops Camilla. Beautiful again.
Gr. Marja

Lillemor sa...

Så vansinnigt sockersött så man blir helt lycklig när man ser ditt fina fina kort! Ljuvliga färger o ett magiskt skimmer som man bara ler åt...:o)
Härligt Camilla!
Kram Lillemor

Mandy's Magnolia cards sa...

woooooow so verry verry beautiful!
i love your style
greetings, Mandy

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så underbart kort och fina detaljer!

Julie sa...

Wonderful romantic card, Camilla - so many lovely embellies!! Hugs, Juliexx

Unknown sa...

This is beee u tee fullll, Love the feathery look too!

Biene sa...

Wow - such a wonderful card!!!

Greetings from Germany,
Biene