mandag 21. juni 2010

Made with love

Her kommer et kort jeg lagde til mamma. Det er med Magnolia-Tilda fra Wedding Collection 2010.
Tilda er fargelagt med Distress Ink, Reinkers. Og her er Stickles-Star Dust og Crackle Accents på motivet. Hun er maskert sammen med den fine lyktestolpen.
I dag har jeg ikke klart å lage kort, jeg har bare ligget på sofaen med feber, hodeverk og sår hals. Herlighet, den første ordentlige feriedagen min, og så er jeg syyyk!!
Over et bilde av blomsterpynten.
{Fotorammen er laget av Xtina}
Ha en fin dag!
Photobucket

8 kommentarer:

Farina sa...

It's a dream - so nice.

Greetings from Silvia

Marjon sa...

So beautiful,love the colours and all the pretty flowers.

Grtzz Marjon

arjette sa...

Hello again!!

What a beautifull card, it's just lovely!!! Get well soon!!

gr. Arjette.

Sian sa...

Stunning card, love Tilda, she looks beautiful with the flower in her hair. Love the flower arrangements.

Rosa-kreattiva sa...

che meraviglia questa card... complimenti

Nelleke sa...

What a beautifull card,gorgeous flowers en color.

greets Nelleke

durvina sa...

What a very beautyfull cards on your blog i like them all.
I became a follower, see you!!

Bye, bye,
Durvina

Jeanette ♥ sa...

Du lager bare helt nydelige kort *sukk*

Er en gooooood stund før jeg er på ditt nivå iallfall.

ha en herlig dag.

Klem Jeanette