torsdag 15. april 2010

Two folders with Edwin

Denne uken har jeg jobbet med bursdagsmapper til fire elever som har hatt bursdag:) Jeg er ferdig med to, og håper å få ferdig to til i løpet av kvelden:) Som du ser på datoene er jeg litt på etterskudd..!
Edwin er fargelagt med Distress Ink, re-inkers. "Tøff og Kul"-stempelet er fra Stempelglede. Det samme er hjørnestempelet og klatte-stempelet. Under er folder/mappe nr. 2:)
Kantene er svertet med walnut stain, og sydd med symaskin. Jeg har påført Crackle paint under bokstavene fra MM. På vingene til Edwin har jeg tatt Crackle Accents. Det runde stempelet er fra Papirloftet.
Papirene er fra Basic Grey.
Metallrammene er fra We R Memory Keepers. Hempene er punchet ut med Word Window Punch fra Stampin' Up.
Ha en fin kveld!
Photobucket

2 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Disse var kjempe flotte!! Dine elever er kjempe heldige, som har en lærer som deg!!!

;0)Gry-Beate

Ansi sa...

Vilka fantastiska mappar. För att inte tala om vilken UNDERBAR fröken du är! Jag hoppas mina barn får en lärare som du när de börjar skolan:o)
Kraaam